Obchodní podmínky pro spotřebitele (B2C)

OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO SPOTŘEBITELE

1. Provozovatel internetového obchodu

Obchodní firma: H.STORE s.r.o.
Sídlo: Vřesce 55, 391 43 Ratibořské Hory, Česká republika
IČO: 09832637, DIČ: CZ09832637
Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka 30093.

Bankovní spojení:
CZK: 2001933370 / 2010
EUR: 2701933398 / 2010

E-mail: info@gammapiu.cz
Odpovědná osoba: Domenico Ferrara

 

2. Adresy pro vrácení zboží a reklamace

Vrácení zboží do 14 dnů (odstoupení od smlouvy):
Bílkova 294, 391 55 Chýnov, Česká republika

Reklamace:
Gamma Più, Nádražní 182, Planá nad Lužnicí 391 11
E-mail: customerservice@gammapiu.cz
Tel.: +420 727 950 609

 

3. Objednávání a uzavření smlouvy

Nákup je možný 24 hodin denně prostřednictvím e-shopu www.gammapiu.cz.
Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Odesláním objednávky kupující činí návrh na uzavření kupní smlouvy.
Kupní smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky prodávajícím.

Kupující může objednávku zrušit do okamžiku odeslání ze skladu.
Prodávající si vyhrazuje právo objednávku odmítnout v případě zjevné chyby v ceně, nedostupnosti zboží nebo podezření na zneužití systému.

 

4. Doprava a dodací podmínky

Dopravu zajišťujeme výhradně prostřednictvím přepravní společnosti PPL.
Doručujeme do těchto zemí: Česká republika, Slovensko, Polsko a Rakousko.

Aktuální ceny dopravy a možnosti dodání jsou uvedeny přímo v objednávkovém procesu.

Pokud není zboží skladem, informujeme kupujícího o náhradním termínu dodání.
U vybraného profesionálního sortimentu může být dodací lhůta až 3 měsíce.

Při převzetí zásilky doporučujeme zkontrolovat její stav a případné poškození ihned nahlásit dopravci a sepsat s ním protokol.

 

5. Způsob úhrady

  • Platba kartou online
  • Apple Pay
  • Google Pay

 

6. Odstoupení od smlouvy (spotřebitelé)

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 občanského zákoníku).

Pro odstoupení stačí zaslat písemné oznámení e-mailem nebo poštou a zaslat zboží zpět na adresu pro vrácení.
Vzorový formulář pro odstoupení je dostupný na vyžádání.

Zboží musí být vráceno v původním stavu, nepoškozené, kompletní, čisté a v originálním obalu.
Zboží, které je nekompletní, poškozené, zjevně použité, bez originálního obalu nebo jinak znehodnocené, není možné vrátit – v takovém případě spotřebitel ztrácí právo odstoupit od smlouvy.

Vrácení peněz proběhne do 14 dnů až po obdržení a kontrole vráceného zboží, případně po prokázání, že bylo odesláno na správnou adresu.
Náklady na vrácení zboží hradí spotřebitel.

 

7. Reklamace

Reklamace se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele.

Reklamace se podává výhradně prostřednictvím online formuláře systému Retino.
Po odeslání formuláře zákazník obdrží potvrzení a sledovací číslo reklamace.
Bez vyplněného formuláře Retino nelze reklamaci zahájit ani zpracovat.

Zboží prosíme zasílat v originálním obalu, případně v jiném vhodném obalu zajišťujícím dostatečnou ochranu při přepravě, vždy bezpečně zabalené, s popisem závady a dokladem o koupi (nebo jiným dokladem prokazujícím nákup).
Zásilky na dobírku nepřebíráme.

Pokud kupující odešle zboží k reklamaci bez odpovídajícího obalu a dojde při přepravě k jeho poškození, nese odpovědnost za vzniklou škodu kupující.

Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.

Náklady na dopravu při reklamaci
Kupující hradí náklady na odeslání zboží k reklamaci.
Pokud je reklamace uznána jako oprávněná, prodávající kupujícímu proplatí účelně vynaložené náklady na doručení reklamovaného zboží, na základě předložení dokladu o zaplacení poštovného nebo přepravného (např. potvrzení z pošty nebo faktura od dopravce).
Prodávající rovněž uhradí dopravu při zpětném zaslání opraveného nebo vyměněného výrobku.
Pokud reklamace uznána není, náklady na dopravu nese kupující.

Pokud je reklamace uznána, má kupující právo:

  • na opravu zboží,
  • nebo, pokud oprava není možná, na výměnu za nové zboží.

Výměna za nové zboží je možná pouze v případě, že:

  • se prokáže výrobní vada, nebo
  • zákaznický servis prodávajícího nedokáže zboží opravit.

Pokud se stejná vada projeví opakovaně (nejméně třikrát) nebo je zboží neopravitelné, má kupující právo:

  • na výměnu za nový kus, nebo
  • na vrácení kupní ceny v plné výši.

Prodávající má právo nahradit vadné zboží jiným odpovídajícím modelem, pokud je původní výrobek vyřazen z výroby.

8. Ochrana osobních údajů

Vaše osobní údaje zpracováváme za účelem vyřízení objednávky, vedení účetnictví a řešení reklamací.
Pro marketing můžeme využít e-mailovou adresu poskytnutou při nákupu pro zasílání obdobných nabídek. Každý e-mail obsahuje možnost jednoduchého odhlášení.

Údaje uchováváme po dobu nezbytně nutnou k plnění smlouvy a zákonných povinností (např. účetní doklady 10 let) nebo do odhlášení z marketingu.

Správcem osobních údajů je H.STORE s.r.o.
Vaše práva: přístup, oprava, výmaz, omezení zpracování, přenositelnost, námitka proti zpracování.
Kontakt pro uplatnění práv: info@gammapiu.cz.

 

9. Cookies

Používáme cookies nutné pro správné fungování webu, měření návštěvnosti (Google Analytics) a marketingové účely (Google Ads, Meta Pixel).
Používání cookies můžete kdykoli upravit v nastavení svého prohlížeče.

 

10. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě, že se domníváte, že jsme porušili vaše práva, kontaktujte nás na info@gammapiu.cz.
Pokud spor nebude vyřešen, můžete se obrátit na:
Českou obchodní inspekci (www.coi.cz)
nebo využít platformu EU pro řešení sporů online: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

11. Závěrečná ustanovení

Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi.
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 18. ledna 2021, naposledy aktualizovány 5. listopadu 2025.