Zákaznický servis

Reklamace - návod


B2C (spotřebitelé)

B2B (podnikatelé, salony, distributoři, velkoobchody)

1. Založení reklamace

  • Reklamaci lze podat pouze prostřednictvím systému Retino.
  • Vyplňte číslo objednávky nebo faktury, popis závady a kontaktní údaje.
  • Po odeslání formuláře obdržíte potvrzení a sledovací číslo reklamace.

2. Příprava zásilky

  • Zboží zabalte do originálního obalu nebo jiného vhodného obalu.
  • Přiložte fakturu nebo jiný doklad o nákupu. 
  • Zásilky na dobírku nebudou převzaty.

3. Doprava a náklady

  • Dopravu k nám hradí kupující.
  • Pokud je reklamace uznána, proplatíme účelně vynaložené náklady na dopravu po doložení dokladu.
  • Zpětnou dopravu opraveného nebo nového výrobku hradíme my.
    Pokud reklamace není uznána, náklady na odeslání zboží k prodávajícímu nese kupující, zatímco náklady na zpětné zaslání zboží kupujícímu hradí prodávající.

4. Vyřízení reklamace

  • Reklamaci vyřizujeme do 30 dnů od jejího uplatnění.
  • V případě uznání má zákazník právo na opravu, výměnu, slevu nebo vrácení kupní ceny.
    Pokud se stejná vada projeví opakovaně (nejméně třikrát) nebo je zboží neopravitelné, má kupující právo:
  • na výměnu za nový kus, nebo
  • na vrácení kupní ceny v plné výši.

1. Založení reklamace

  • Reklamaci lze podat pouze prostřednictvím systému Retino.
  • Vyplňte číslo faktury nebo objednávky a popis závady.
  • Pokud zboží reklamuje distributor, který ho prodal dál, je nutné přiložit i doklad o prodeji koncovému zákazníkovi (účtenku nebo fakturu) s datem prodeje.
  • Po odeslání obdržíte potvrzení a sledovací číslo reklamace.

2. Příprava zásilky

  • Zboží zabalte do originálního obalu nebo jiného vhodného obalu.
  • Přiložte fakturu nebo jiný doklad o nákupu.
  • Zásilky na dobírku nebudou převzaty.

3. Doprava a náklady

  • Dopravu k nám hradí kupující.
  • Pokud je reklamace uznána, zpětnou dopravu opraveného nebo vyměněného zboží hradíme my.
  • Pokud reklamace uznána není, náklady v obou směrech nese kupující.

4. Vyřízení reklamace

  • Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí.
  • V případě uznání má zákazník právo na opravu, výměnu nebo vrácení kupní ceny.
    V případě uznání má zákazník právo na opravu, výměnu, slevu nebo vrácení kupní ceny.
    Pokud se stejná vada projeví opakovaně (nejméně třikrát) nebo je zboží neopravitelné, má kupující právo:
  • na výměnu za nový kus, nebo
  • na vrácení kupní ceny v plné výši.

Obecné pokyny pro všechny typy reklamací

  • Zboží musí být vždy bezpečně zabaleno, ideálně v originálním obalu.
  • Poškození při přepravě z důvodu nedostatečného balení nese odesílatel.
  • Zásilky na dobírku nebudou převzaty.
  • Doklady o poštovném nebo přepravě si uchovejte – jsou nutné pro případné proplacení nákladů u uznané reklamace.


Kontakt: customerservice@gammapiu.cz • +420 727 950 609